czwartek, 15 października 2015

Jest dobrze

Jest dobrze. A nawet bardzo dobrze! 

Wywaliłam wszystkie szampony i mydła zawierające cocamidopropyl. Żyję więc o 5% mydle Aleppo, szamponie Nivea Baby na włosy (choć średnio z niego jestem zadowolona), maści konopnej, paście do zębów i nitrylowych rękawiczkach do mycia naczyń i sprzątania (gumowe śmierdzą, a lateksowe czasem zawierają perfum - mój alergen). W pracy mam swoje mydło, tymczasowo jest to Biały Jeleń (bardzo niepolecany z powodu dużej ilości alergenów, ale na szczęście "u mnie działa"). Dezodorantu niestety również musiałam się pozbyć... Radzę sobie za pomocą częstszych kąpieli i dodatkowego mycia w razie potrzeby. Zobaczymy, jak to się dalej potoczy, może uda mi się znaleźć nieuczulający mnie dezodorant. 

Unikam przekąsek zawierających sztuczne składniki. Nie jem czekolady. Nawet boję się spróbować - obecny stan jest tak fantastyczny, że nie chcę tego zaprzepaścić. Lepsze niż czekolada są daktyle albo jabłka. Tak, czasem jeszcze mam ciągotki - ach, zjadłabym czekoladę - na szczęście szybko mi przechodzi ;) O ile dawniej byłam w stanie zjeść całą czekoladę (albo całą paczkę ciastek) na jeden raz - teraz po jednym, czy dwóch po prostu mi się odechciewa. Sklepowe słodycze wydają mi się za słodkie. Nie zauważyłam natomiast, aby miało to wpływ na moją wagę ;)

Poprosiłam też o powtórną dawkę preparatów przeciwgrzybiczych - mam podejrzenie, że złapałam coś na basenie lub dolna część zgięć nie doleczyła się podczas poprzedniej serii. Mam więc maść i tabletki. Tym razem reakcja alergiczna nie wystąpiła, wobec czego grzyba albo nie było, albo było go bardzo mało. 

Skóra wreszcie zaczyna być normalna. Na zgięciach jest gładka i gdyby nie przebarwienia związane z opaleniem się zdrowej skóry - pewnie nie byłoby śladu. To NIESAMOWITE!!! Skóra na dłoniach nie jest jeszcze idealna - gdy zegnę ręce, widać ze na jednej dłoni skóra marszczy się. Wszystko mam nadzieję idzie jednak ku lepszemu. Nic, tylko podziękować mojemu lekarzowi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz